top of page

עכבר העיר עכבר הכפר


השנה החלטתי להתרכז בשינויים והתחלות חדשות לקראת השנה החדשה, את השנה החדשה שלי אני מתחילה תוך כדי תהליך של שינוי מאד גדול בחיי, לפני חצי שנה עזבתי את ביתי מזה כמעט עשור, עברתי מתל אביב למושב בדרום הארץ, מעבר לעזיבת הדירה שלי, השכונה, הפארק, הים והחברים, שהיו הבית והנוף שלי שנים רבות עזבתי את הקליניקה שלי והמטופלים שליוויתי תקופה ארוכה. בהשלמה מלאה עם ההחלטה החדשה לעזוב את העיר ועם התרגשות מאד גדולה בלב, אני מתחילה מהתחלה...

החודשים האחרונים גרמו לי להבין ולהתחבר יותר לתהליכי שינוי של האנשים אותם אני מלווה במהלך עבודתי. אלו שעצרו לרגע (שכבר על זה מגיע להם שאפו שכן קצב השיגרה הוא מהיררר) התבוננו עמוק פנימה והחליטו שרוצים שינוי, כזה שיעשה להם הרגשה טובה יותר לגוף ולנפש. ולא משנה איזה שינוי אנחנו מחפשים לעצמנו, להחליף עבודה, להפסיק לעשן או לשתות אלכוהול, לעשות ספורט, להתחיל לרוץ, לרדת בהיקפים, לאכול מאוזן יותר, לשפר פרופיל שומנים או פשוט להרגיש בשליטה - שאנחנו בוחרים את מה שנכנס אלינו לגוף!

מה, עכשיו הכל מהתחלה?

שינוי הוא תהליך ארוך שמתחיל בהחלטה וממשיך בדרך ארוכה שדורשת התמודדויות רבות והרבה כוח עד שנבנה לו הרגל חדש. "מה אם זה לא יצליח ותכשלי? מה תעשי שם בחור הזה? עם כל השקט הזה? את לא מכירה כמעט אף אחד, תהיי בודדה, מה תעשי כשיסתיים הקמח ולא תהיה חנות פתוחה? איך את עוזבת את העבודה והבית שלך בו זמנית? אולי כדאי להשאיר את הקליניקה ולנסוע לטפל במרכז פעם בשבוע? מאיפה תתחילי ????????" אלו רק חלק מרעשי הרקע שעלו אצלי בתחילה ... פחדים ואמונות מגבילות עשויים לצוץ כשיוצאים מאזור הנוחות שלנו, הרי לא סתם בחרנו בהרגלים הקיימים. משהו בשגרה מתאים לנו, נוח. זה יכול לערער ולהוריד אותנו. ההצלחות וההישגים שלנו נשכחים ומתפנה מקום לחששות ולפחדים.

שינוי לשנה החדשה

תהליך השינוי מרגש ומבורך ומצריך מאיתנו הרבה סבלנות ואורך רוח, מודעות גבוהה לעצמינו, אהבה עצמית, עשייה , התמדה ונחישות. את רעשי הרקע נלמד להנמיך עם הזמן ולהמשיך להתקדם קדימה, כל הזמן.

ומה אתך, חשבת כבר על השינוי שתרצי לעצמך השנה? סקרנית לשמוע מה הוא יהיה.

ולא משנה איזה שינוי בחרתם, זכרו שמדובר בתהליך וככל שתפרגנו, תהיו סובלניים וסלחניים כלפיי עצמכם ותתמידו בעשייה תגיעו למטרה הנכונה ביותר עבורכם.

מאחלת מכל הלב שנה טובה, שנה של התחלות חדשות, שפע, בריאות, שמחה ומלא אהבה לעצמינו :)

מצרפת שיר שאני כ"כ אוהבת כבר שנים ובתקופה הזו מזדהה אתו קצת יותר :)

יש עוד!

bottom of page